24 timer i døgnet, 7 døgn om ugen og 52 uger om året
Sådan lyder dine åbningstider, når du handler med kunder online, fordi din webshop har jo altid åben. Det princip skal du også bruge, selvom du er frisør med begrænset åbningstid.
Kunderne booker tid derhjemme
De fleste kunder kan lide at have muligheder, og når det gælder at booke en frisørtid, eller tid ved negleteknikeren osv. vil de fleste kunder gerne have frit valg på alle hylder. Det kan du tilbyde dem med et online BookingSystem, da kunderne føler at de frit kan vælge mellem alle dine resterende tider, selvom den tid som de måske havde tænkt sig er optaget - kan kunden nemt via den grafiske kalenderoversigt se hvilke ledige tider der er tilgængelige, og hvilke der passer bedst til kundens behov.
Det kaldes god service
Kunden oplever en online-booking som en ekstrem god service, hvor det i virkeligheden er en stor fordel for frisøren/behandleren, da den tid der før blev brugt på at betjene kunder på telefon og ved skranken, nu bruges på at klippe og dermed tjene penge.