Førhen gik alle bestillinger gennem telefonen eller direkte ved disken. Nu er Hassan-Ali kommet online med et reserverings-system, som kunderne selv kan finde og reservere tider i. Det har betydet, at Hassan-Ali har fået plads til 3 kunder mere om dagen, helt uden at udvide åbningstiden
"Samtidig har jeg faktisk fået mere tid til at snakke med kunden imens jeg klipper, fordi jeg ikke bliver forstyrret af telefonen, eller en kunde som kommer ind for at bestille en ledig tid"
Det har været det hele værd
Selvom systemet er gratis, har der været nogle omkostninger forbundet med at komme i gang.
Der har været arbejdet med at oplyse kunderne om muligheden for online-bestilling, og udgiften til nye visitkort med bookingsystemets webadresse på.
Hassan-Ali valgte også at få professionel hjælp fra grundlæggerne af bookingsystemet 24d.dk, til at klargøre systemet med de ydelser som Hassan-Ali ønsker at tilbyde sine kunder.
"Jeg er en knold til IT, så det lod jeg 24d.dk om at få op at køre", udtaler Hassan-Ali. Penge godt givet ud, og hurtigt tjent ind igen, da systemet er gratis i drift , og min tid i butikken bliver udnyttet mere effektivt nu
Få mere information
Du er altid velkommen til at skrive til 24d.dk, på vores email . Så skriver vi tilbage, eller hvis du ønsker det, ringer vi dig op.



